Nån som har fått The_Warriors_USA_DVD5_XBOX-GeNiuS att funka??. snälla tala om för mig hur
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
The Warriors
Collapse
X
-
jag drog ner nån annan version av det på piratebay.
packa upp till ISO gick bra,men när jag skickade över det med qwix så stannade den på 100%,och blev aldrig klar.
så jag döpte en mapp till "the warriors" och packade upp ISO:n i den.sen skickade jag över den mappen med ftp till f:/games
funkar perfekt.
men en annan sak med the warriors. hur länge ska man puckla påluffarn i början,eller vad ska man göra för att komma vidare i spelet.
har suttit flera kvällar och bara kastat runt honom,men det måste vara nåt annat man ska göra?
- Citat
- Flag
Comment
-
Kör PAL och aktivera PAL60 så bör det gå lika bra och med färg. Har jag inte skrivit det i "spel som inte startar" guiden??Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hade tydligen inte skrivit det i den tråden, fixat nu
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=10602Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment