Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

The Warriors

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• The Warriors

Nån som har fått The_Warriors_USA_DVD5_XBOX-GeNiuS att funka??. snälla tala om för mig hur

Har inte fått ner det själv än (håller på...), men jag har sett att det verkar finnas en fix till spelet, har du kört den?

Comment

jag drog ner nån annan version av det på piratebay.

packa upp till ISO gick bra,men när jag skickade över det med qwix så stannade den på 100%,och blev aldrig klar.

så jag döpte en mapp till "the warriors" och packade upp ISO:n i den.sen skickade jag över den mappen med ftp till f:/games

funkar perfekt.

men en annan sak med the warriors. hur länge ska man puckla påluffarn i början,eller vad ska man göra för att komma vidare i spelet.

har suttit flera kvällar och bara kastat runt honom,men det måste vara nåt annat man ska göra?

Comment

det är bara att följa kommandona som du får,, tex A,X XXX, X,X,A.. för du så kommer du att gå vidare.

Comment

TUNG FILM, TUNGT SPEL

löste det sig? de e bara byta till ntsc så fungerar det

Comment

har fan ingen rgb kabel så ja får svartvitt med NTSC. vart kan jag tjacka en rgbkabel till billigt pris?

Comment

Kör PAL och aktivera PAL60 så bör det gå lika bra och med färg. Har jag inte skrivit det i "spel som inte startar" guiden??
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hade tydligen inte skrivit det i den tråden, fixat nu

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=10602
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X