Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur installerar man linksboks?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur installerar man linksboks?

Hur installerar man linksboks?
    mappen har 2100 filer och om jag har fattat det rätt så ska man koppiera över filerna i e:/apps eller?

hur gör man sen när dom ligger på hårddisken? Hittar inte linksboks nånstans.

kör du större hdd, och använder F:/apps??? För om du använder F och lägger in på E då syns grejerna inte i Evo-X, Avalaunch, etc...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100
      kör du större hdd, och använder F:/apps??? För om du använder F och lägger in på E då syns grejerna inte i Evo-X, Avalaunch, etc...

Nej jag köp med orginaldisken. Då är det ju på E som apps finns. Min F fungerar inte ens det står Err: 3 vad kan det vara?

Comment

Att din F inte fungerar är inte så kosntigt eftersom du kör original hårddisk.
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Vars ska man starta LinksBoks från t.ex. i Avalaunch sen när man har lagt in det på E:/apps ?

Comment

ja via din dashboard, vart annars?

Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Comment

Original inlägg av Blixten100
              ja via din dashboard, vart annars?
              Är så jävla dålig ännu på allt om en xbox

Men alltså visst är Avalaunch en dashboard? Och vars där hittar man isf linksboks?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X