Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Näteverks problem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Näteverks problem!

jag har två integrerade nätverkskort i min pc. Ett av korten till internet och det andra till boxen.

Problemet ligger i att jag inte får någon kontakt till min box. Har formaterat min pc och därefter slutatde det fungera.

Jag får kontakt till internet, men får begäransad eller ingen kontakt på det andra kortet kan inte få en riktig ip på min andra kort.

Har kört win sp2 patch för detta och så, men inget funkar får en ip på kortet men det är ju inte rätt.

Min box har ip 192.168.0? men jag får inte nått att fungera.

tack på förhand.

Original inlägg av Jorski
    jag har två integrerade nätverkskort i min pc. Ett av korten till internet och det andra till boxen.

Problemet ligger i att jag inte får någon kontakt till min box. Har formaterat min pc och därefter slutatde det fungera.

Jag får kontakt till internet, men får begäransad eller ingen kontakt på det andra kortet kan inte få en riktig ip på min andra kort.

Har kört win sp2 patch för detta och så, men inget funkar får en ip på kortet men det är ju inte rätt.

Min box har ip 192.168.0? men jag får inte nått att fungera.

tack på förhand.
    Kika här

Comment

Det funkar ändå inte får connection failed connection refused. = (

Comment

klicka på mitt namn gå till min sida där hittar du en beskrivning på hur du gör för att lyckas gör du inte det så har du gjort fel, be ngn som kan nätverksteknik göra det åt dig det är lätt när man vet hur man skall göra
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det kan ju hända att nätverkskortet har gått sönder. Hade samma problem själv, nätverket funkade utmärkt tills en dag då xboxen inte ville hittas! Konstaterade att nätverkskortet var paj!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X