Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD/CD rip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD/CD rip

Jag vet att det finns massor av kommentarer på temat, men inget som har hjälpt mig. Om jag vill ha mina DVD filmer och CD skivor på XBOX hårddisken, vilket är det enklaste sättet att få dem dit? Om någon har lust att förklara så vore jag ytterst tacksam.

Du kan väl testa att rippa dvd- och cd- skivorna på din pc för att sedan ftp:a över dom till xboxen.

Jag vet inte om dvd2xbox funkar med vanliga dvdfilmer eller om det bara är xboxspel som funkar på det viset..

Om det är musik-cdskivor så skulle du ju kunna göra om dessa till mp3 på datorn relativt enkelt och sedan ftp:a över dem.

Allt detta förutsätter att du har en chippad box, men det utgår jag från att du har.
    "It takes two to lie, one lie and one to listen"
    - Homer J Simpson

(Xbox v. 1.6 / smartXX 2.0 / maxtor 200gb)

(Amerikansk Xbox 360 core)

Comment

dvd2xbox kan man överföra filmer med, har dock bara testat med dvd-film, inte avi.

Comment

Gött
        "It takes two to lie, one lie and one to listen"
        - Homer J Simpson

(Xbox v. 1.6 / smartXX 2.0 / maxtor 200gb)

(Amerikansk Xbox 360 core)

Comment

Hejsan jag en fråga jag undrar hur man ska föra över en DVD-film till xboxen jag har prövat flera gånger men den blir bara som en mapp jag förstår inte, och som många av er förstår så är jag en ganska oerfaren på detta område..

Comment

Men mappen är väl inte tom??

Comment

Original inlägg av Ninee
              Hejsan jag en fråga jag undrar hur man ska föra över en DVD-film till xboxen jag har prövat flera gånger men den blir bara som en mapp jag förstår inte, och som många av er förstår så är jag en ganska oerfaren på detta område..
              Vilket program använder du?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X