Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med att överföra från pc till xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Är kabeln trasig? Vad har du för Kabel? har du router/switch?

-Ska vara Twisted om du kör genom router data-router/switch/hub-xbox
    -Crossed(korsad) data-xbox

Jag har haft strul med defekt kabel förut som slöade ner och strulade med min överföring
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

kom det fram nån lösning på detta .. jag har samma problem ( exakt ), kör ett SmartXX LT OPX chip och EvolutionX, jag har kopplat xboxen via en netgear router till datorn och har inga problem med nätverket i övrigt ..

Comment

klicka på mitt namn gå till min sida om xbox, klicka på nätverk tror du hittar din lösning där.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Vad är det jag skall hitta ??

Comment

det som är riktigt irreterande är att jag kan ta ner filer ifrån xboxen utan några som helst problem ( och fort går det också ) men så fort jag försöker ladda upp något så skiter det sig, ibland går det att ladda upp små filer men oftast inget .. jag har testat olika ftp klienter men utan något bra resultat.

Som en total nybörjare på xboxar så är jag lite frågande till det här med att låsa disken alternativt låsa upp disken .. kan det vara en påverkande faktor att disken är låst ?

Comment

Problem är löst ( för mig i alla fall ), de tre olika ftp klienter jag testade med var helt enkelt för gamla, jag laddade ner FlashFXPs nyaste version och nu funkar det perfekt ..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X