Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna xbox spel? Snabbt svar tack!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna xbox spel? Snabbt svar tack!

Jag har .iso filer på datorn som ska brännas ut på DVD skivor som ska gå att spela på mitt xbox, jag vill alltså inte lägga in några spel på HDD eller nått sånt.. Måste jag göra om .iso till xiso för att sen bränna det som vad då? skulle uppskatta snabb hjälp då jag ska till en kompis i morgon och bränna..

Bränn dom så som du brukar bränna iso filer!

Comment

Original inlägg av Krissttoffer
      Bränn dom så som du brukar bränna iso filer!
      vad är det för snack om xiso då?? är det bara om man ska lägga in på HDD??

Comment

Spelar det någon roll för dig...

Jag rekomenderar dig att bränna i låg hastighet

Comment

Dina ISO filer är i XISO format. Om du skall extrahera filerna ur dom måste du använda ett program som "förstår" XISO filsystemet. Om du skall bränna filen så är det bara att bränna med "burn image" funktionen i ditt brännprogram så blir det rätt.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okej bra nu fick jag klarthet i det här.. tack så mycket alla!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X