Okej :S. Alltså, vad är felet nu och vad händer när du stoppar i slayers?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
xboxen bootar inte - Hjälp!
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
OK, ska testa men jag har ju inte ändrat något. Bara ftp:at över en mapp till fel ställe..Original inlägg av Hansi
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu är jag hemma igen och kan ta tag i boxenOriginal inlägg av rejjoOkej :S. Alltså, vad är felet nu och vad händer när du stoppar i slayers?
igen..
Vad som händer? Ingenting. Jo, jag stoppar i slayers, startar om xboxen med strömknappen och hör startsignalen. Efter 5-10 sek blinkar tv:n och se'n blir det tyst.
- Citat
- Flag
Comment
-
[QUOTE=Hansi]Bränn enigmah videomode switchdisc, boota den, tryck på gröna knappen.QUOTE]
Enigmah hittar du på xbins, vet du vad det är? Kolla mitt andra inlägg i denna tråden annars;
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=24459Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment

Comment