Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Seeegt att skicka över

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Seeegt att skicka över

Nu får jag allvarligt damp.
    Jag har suttit hela dagen och förökt skicka över starwars battlefront 2 till xboxen.
    När jag packade upp spelet på nytt så tog jag och skickade över den med flash fxp,men det funkade det inte.
    Sen testade jag använda mig av Qwix men det var lönlöst för den skickar bara över spelet i en fart av 150-200kb/s så det skulle juh minst ta 24 TIMMAR att skicka över den med det progammet.
    Va fan kan det vara som är fel,inte ska väll qwix bara kunna skicka över spel med så låg hastighet eller är det något jag måste ställa in för att få upp hastigheten lite?

PS:de är inget fel på spelet för jag har haft den en gång tidigare på boxen för länge sen och då funkade det

C-Xboxtool prova det istället
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ska man använda qwix och sedan starta xbtool på xboxen och så är det bara att skicka

Comment

Du ska köra avalaunch på xboxen. Samtidigt ska du köra Qwix på datorn och skicka över....
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Eller xbmc om du känner för det...
          Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

jajajaja.....
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

det går inte att skicka när man startar avalunch och när man startar xbmc så går det ännu segare än när man skickar där vart man kommer när man startar boxen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X