Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Från Pc till Xbox?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Från Pc till Xbox?

Hej!

1. Jag undrar hur man konfigirerar xboxens nätverksinställningar.. boxen är chippad med EvoX...

2. jag har kopplat den med korsad kabel direkt till datorn, datorn har 2 nätverkskort, den ena är ett inbyggt intelkort(internetansluten) och den andra är en PCI-3Com´s kort.(Xbox) kan man koppla den så här eller ska jag koppla in nätverkskabeln i intelkortet istället för 3comskortet?

3. Jag använder FlashFXP.. och har försökt skicka över spel till boxen men jag får alltid meddelandet "connection failed (connection lost)". har försökt lite olika sätt men alltid samma fel... vad kan det vara för fel?

Behöver verkligen Hjälp!

Om du orkar & vill ha svar på dina frågor klicka på mitt namn gå till min sida klicka sedan på länken NÄTVERK.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tacl för hjälpen din sida var till stor hjälp !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X