Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Qwix problem....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jepp jag kör med avalaunch/xbmc

Comment

Okej, fungerar det fortfarande inte efter att du har ändrat i connections.ini då? Prova packa upp det och skicka över det med flashfxp då, sen kan du kolla hansis guide bland guider för lite hjälp också...
      Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Nu funkar det streama spel, använder XBOX ISO Transfer.
        Lite jobbigt att man inte kan lägga spel på kö, men jag är bara glad att funkar nu
        Last edited by sy - ty; 2006-03-16, 23:44.

Comment

Original inlägg av sy - ty
          Hej

Räcker det alltså att bara skicka över spelet med FlashXP så fungerar det?
          När jag har packat upp det med Winrar.
          Jag var lite snabb där. Tänkte att du hade packat upp iso filen. Efter att ha rarat upp så får du en iso fil som du kan extrahera på datorn (med qwix) istället för till boxen och sen den erhållna mappen kan du skicka över till boxen... men det är ju merjobb
          Last edited by Krissttoffer; 2006-03-17, 16:56.

Comment

Finns det några andra program än Qwix och XBOX ISO Transfer som man kan skicka spel med?

Comment

Ja & som är mycket mycket bättre ladda ner C-XboxTool
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av sy - ty
                Finns det några andra program än Qwix och XBOX ISO Transfer som man kan skicka spel med?
                Du kan ju alltid testa Xfer!

Comment

Ja jag tippsade ju om C-Xboxtool som sagt ngt annat behövs inte alls där har du 11 program i ett som sagt.
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jo tack för alla tips mm Pege63

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X