Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skicka spel med Qwix?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skicka spel med Qwix?

När jag installerar och skickar över spel till min xbox så använder jag Qwix, mkt lättförståligt program och fungerar bra. Men en sak är konstigt, ska det verkligen ta 40 min att skicka över ett spel som är på 1gb? Är det något fel eller gör jag något fel kanske? 350kb/s skickar den ungefär, brukar pendla upp och ner hela tiden. Går ju fortare att tanka hem det.

Mvh Muffins

C-Xboxtool prova med det istället
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

4000-5000 kb/s brukar det ligga på för mig, och jag har för mig att det är ungefär taknivån...
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Okej, hur lång tid borde det egentligen ta att skicka ett spel på ca 1gb?

Comment

Det får ta den tid det tar, varför stressa.
          Man kan ju bränna ner dom på DVD-RW så andvända sig av DVD2XBOX så går det snabbare
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Snabbare? Det vill jag inte påstå, men vi kan ju ha en tävling nån dag...
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Okej. Vilket är det bästa programet då?

Comment

C-Xboxtool är ett program med 11 olika verktyg isig är det enda proffsverktyg som man behöver till sin xbox ladda hem vers här

Comment

Fattar inte hur man för över till xboxen? Någon som kan förklara?

Comment

Öppna XISON med C-Xboxtool:
                    I inställningar sätter du in din XBOX IP nr , mm.
                    Välj sedan FTP
                    Lägg till ISO
                    Välj ISO
                    OK
                    Har du rätt inställningar skall nu ISON packas upp till "/F/games/" eller dit du vill ha den.

Comment

Original inlägg av pege63
                      C-Xboxtool prova med det istället
                      Tack för det tipset Pege63 det var ju ett skit smidigt progg och snabbt gick det att föra över med
                      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X