Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halo 1

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Halo 1

Fortfarand lika bra.
    Svårt o hitta en bättre 3D PangPang faktist även om det finns många på marknaden.
    Men de är nåt särskilt med Halo 1 och spelkänslan.
    Jaja nån som Håller med?

Jag håller delvis med . Singeplayer är odiskutabelt bättre på ettan enligt mig. Samtidigt är tvåans multiplayer näst intill oslagbart . Efter att ha klarat spelet så är det ju klart multiplayer-delen som körs mest (på xlink) så jag måste säga att jag gillar tvåan mer
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

nja.. jag vill påstå att känslan i mp är bättre i ettan! men samtidigt är tvåan bättre på många andra sätt(i mp, fler lag, banor, inställningar mm...) spelar jag på xlink blir det tvåan(ingen spelar ju ettan) men kör vi här hemma(vilket vi gör ibland, allt mellan 6 - 12 pers ) så föredrar jag lätt ettans multiplayer.

Comment

Hehe, tycker det är svårt att gå tillbaka till ettan när man kört tvåan. Det finns så mycket man inte kan göra ju
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

håller mig till mitt farcry evolution
          custom maps is the shit

sedan håller jag med om att halo2 är bättre än 1:an i MP medans 1:an krossar 2:an i SP

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X