Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp! hur packar ja upp spel större än 3-4 gig?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp! hur packar ja upp spel större än 3-4 gig?

behöver hjälp...
    när ja ska packa upp spel som är större än 3-4 gig står de att iso inte stödjer filer som e större än 3-4 gig...
    va betyder de o va ska ja göra för att de ska bli bra?

Byt till NTFS partitioner på din dator
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok...men hur gör ja de då?
      kan man läsa de någonstans?
      snälla hjälp!

Comment

http://forum.psxcare.com/support/sho...tfs+konvertera

Sök på ntfs konvertera så hittar du bl.a den tråden

Sök bara på ntfs så hittar du säkert ännu mer
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag förstår inte fortfarande...kan du förklara hur ja ska göra?

Comment

Om du läser inlägg nr fyra i tråden som Hansi länkade till så står det där hur man gör.
            Vad är det i inlägget du inte förstår? Det är nog enklare att förklara om du talar om vad som verkar knepigt..

Comment

jo, jag förstår inte VART jag byter till NTFS partitioner på min dator...
              snälla hjälp

Comment

0ch hur?
                förklara gärna så grundligt ni kan...
                har några kompisar som har samma problem...

Comment

återigen, kan du specifiera vad du inte förstod i inlägget?

jag anar att det var att du inte vet vad som menas med kommandotolk/kommandofönster?
                  Isåfall är det vad du får fram genom att gå till
                  start->kör->cmd

edit: I övrigt kan det vara bra att ha en backup av data som man är rädd om, ifall saker och ting mot förmodan skulle gå fel.

Comment

Det skadar inte om du talar om vad du har för operativsystem på datorn, hur stor hårddisken är och om den bara har C: eller även andra partitioner/"bokstäver"

Comment

jag har D:\

Comment

Bra info det säger oss allt..........................vänta i 10 år så får du infot
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

asså ja får ej fram komandotolken:S

Comment

Vilket operativsystem kör du?

Comment

xp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X