Hej! Jag undrar om det går att använda fler än fyra boxar när man LAN:ar Halo. Alla boxarna som ska va med är moddade...eller inte en, men fyra boxar är det iaf.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Använda mer än 4 boxar på ett Halo LAN?
Collapse
X
-
Använda mer än 4 boxar på ett Halo LAN?
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Man kan väl bara vara 16 st spelare i syst-link på Halo?"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
-
ja...men jag menar att man inte nödvändigt vis behöver vara 4 på varje box för att va 16 spelare. Typ som på Halo 2.Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment