Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Muchos problemas med Spel till xbox!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Muchos problemas med Spel till xbox!!!!

tja jag tankade hem gta sa och packed upp den till en iso fil sen så ftp:ade jag över den till F:games i xboxen men den ligger inte där bara när jag går in i filmer så ligger den där men funkar inte.....Måste man göra nått med iso filen innan man skickar över den till xboxen eller ska man lägga den på nått speciellt ställe eller använda nått speciellt program.../Krille -PeAcE-
    Last edited by sebulba555; 2006-08-29, 16:30.

ok fick veta att man ska använda isobuster men när jag extractar iso så blir det en mapp somm heter DVD i den en mapp som heter session1 och i den mappen en fil som heter track 1 en TAO-image fil så vad ska man göra med den då har för mig att det ska komma fram nån .xbe fil nånstans... plz help big freaking noob at this

Comment

säger bara C-Xboxtool
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Qwix är annars helt kalas till just det där. Inget krångel med att extracta filerna från ison, det gör Qwix on the fly. Och dessutom laddar det upp filerna snabbare än flashfxp eller vad du nu använder
        En grej jag tycker äger stenhårt är att det kan patcha default.xbe (eller ja det antar jag att det gör i alla fall) så du kan få exakt det namn du vill ha på spelet.

http://www.teamavalaunch.com/qwix/

Comment

man tackar grabs!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X