Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med att överföra spel.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med att överföra spel.

Hej...

Har ett sånt irreterande problem med att föra över spel till hdd på xboxen....
    Kör just nu med qwix 1.01. Jag har fixat så de inte är några problem med att
    hitta boxen. Men när jag väl har laddat med ett spel som jag ska ladda över till
    boxen så, går speeden ner från ca 10Mb/sek till att stanna på 0kb/sek efter ett
    tag.Får inga felmeddelande eller något sådant...

Någon som kan tänkas veta vad de kan vara för fel?
    Ska man fixa nån speciel inställning i boxen?
    Last edited by Snoffa; 2006-10-02, 19:43.

Har samma problem...

Använd C-XBox Tool och packa upp ison. Sen flyttar du filerna till din x-låda med ett ftp-program som har stöd för kö, exempelvis FlashFXP.
    Last edited by Ixion_; 2006-11-16, 21:26.

Comment

C-Xboxtool kan föra över filerna direkt till boxen utan att först packa upp dom på PCn
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
        C-Xboxtool kan föra över filerna direkt till boxen utan att först packa upp dom på PCn
        Mmm, det kan Qwix oxå genom ftp-protokollet... Men nu är det i ftp-protokollet felet ligger eftersom jag får även fel när jag överför hundratals småfiler, rätt som det är stannar det... Oavsett om jag använder Qwix eller FlashFXP. Jag antar att C-Xboxtool också använder ftp-protokollet och då kommer jag/vi erfara problem med det programmet oxå...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X