Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybörjare behöver hjälp - Superdisc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nybörjare behöver hjälp - Superdisc

Har köpt ett begangnat chippat Xbox. När jag fick den så var det bara XBMC och någon konstig dashboard som var installerat. Inga andra apps överhuvudtaget. Har nu laddat ner superdisc 3.7. Är det bara o bränna ut o sen stoppa i Xboxen? Tar den bort allt som fanns innan då? Vill inte ha kvar det som redan ligger på den. Så är det bara o stoppa in skivan eller måste jag göra något annat först?

Ett enkelt snabbt svar vore trevligt.

Sen undrar jag om det är någon som har en aning om vad detta är för något.
    http://img102.imageshack.us/img102/1540/dsc00012lc4.jpg

Ladda ner SD3.7
    Gå in på psxcare menyn
    Kolla nu dina val

Välj Format C-E-F om du vill formatera dina part, jag skulle hoppat över denna
    välj istället.

Kör Install evo-x SMALL drive om du vill lägga alla emulatorer och program på E:\, men det är mest till för den som installerar på en originalhårddisk.

Kör Install evo-x LARGE drive för att lägga alla emulatorer och program på den utökade F-driven. Om du har större HD än orginal HD i din box
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tack tack, det funkade finfint. Nu undrar jag om någon vet vad det är på bilden. En led som lyser på den när xboxen är på.

Comment

bilden que???
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

http://img102.imageshack.us/img102/1540/dsc00012lc4.jpg

Comment

Det ska vara så på min lyser en blå sken hela tiden så jag satte den på baksidan så den inte blir så i ögonfallande som på framsidan

Comment

men vad är det för något? Satte min inne i xboxen nu istället.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X