Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Från pc till xbox 360 via router ?!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Från pc till xbox 360 via router ?!

Går det ? har ett 360 som är inkopplat till router, kör även vista och den hittar xboxet och allting, men jag kan inte få en uppkoppling emellan datorn och xbox ? alltså, jag kan inte skicka över spel, har provat flashFXP och Qwix, ingen av dom hittar xboxet, vad ska man ta sig till ?! tacksam för svar

Håll 360 frågor i 360 forumet.

Du har ingen ftp server i din 360...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Precis som Hansi säger, du pratar om saker som rör en vanlig xbox som kör en annan dashboard än microsofts egna som då har blivit chippad eller softmoddad så att den kan köra osignerad kod, detta är i dagsläget ganska omöjligt på en xbox 360, folk har dock lyckats starta igång linux på sina 360 men än är det långt kvar innan vi kan se 360's motsvarighet till EvoX, Avalaunch och XBMC mm.

Comment

okej, ursäkta för trådfel, tack för svar...får helt enkelt bränna ut dom

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X