Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dashboards och updates?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dashboards och updates?

Tja, skulle vara väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mej att få tag på dom nyaste dashboards och updates från Microsoft till en gammelbox
    Tack på förhand
    Last edited by Njh; 2009-01-21, 21:33. Anledning: Skulle vilja kunna lägga in spel på mitt xbox men har inte chippat den.

FR MS får du INTE mycket.
    Eftersm du pastar i gammla XBOX så förmodar jag att du syftar på´den nu.
    Då gäller XBMC som dashboard, vad det gäller dom andra SW så sök på google eftersom du INTE preciserar vad du är ute efter
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
      FR MS får du INTE mycket.
      Eftersm du pastar i gammla XBOX så förmodar jag att du syftar på´den nu.
      Då gäller XBMC som dashboard, vad det gäller dom andra SW så sök på google eftersom du INTE preciserar vad du är ute efter
      Man behöver väll inte chippa boxen?

Comment

Jo annars kan du INTE göra mycket med den förutom att spela dina gammla xbox spel & lyssna på skivor & se på DVD
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X