jag har iso-fil på cd-r. pc:n kan inte läsa iso-filer. nån som har nåt förslag.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
iso från cd-r
Collapse
X
-
läsa iso filer??iso är en "image" fil, en fil som ska brännas i ett brännare program som NERO el CD-RWIN, för att se vad ison innehåller kör du winiso då ser du vilka filer iso imagen innehåller, ett tipps använd xboxisotool för att skapa & packa upp isos."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Rippa skivan till en ISO-image med valfritt program och packa sen upp ISOn med xISO. PCn kan inte läsa XBoxens CD-format, men den KAN rippa ner alltihop i en image.
...det här förutsätter förståss att du egentligen menar att du har en CD-R med ett XBox-spel på och inte att du har en CD-R med en ISO-fil på.
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av grunne:
<strong>jag har iso-fil på cd-r. pc:n kan inte läsa iso-filer. nån som har nåt förslag.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hmm e d cd-romen som inte kan läsa av filen på skivan?
Prova att sätta den i en CD-RW Brännare & kör över den filen till XBOXEN därifrån, annars e det ngt brännar fel & skivan blivit korrupt på ngt sätt, d händer ibland även den bäste som bränner.
<small>[ 13 December 2002, 10:10: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Flic:
<strong>Rippa skivan till en ISO-image med valfritt program och packa sen upp ISOn med xISO. PCn kan inte läsa XBoxens CD-format, men den KAN rippa ner alltihop i en image.
...det här förutsätter förståss att du egentligen menar att du har en CD-R med ett XBox-spel på och inte att du har en CD-R med en ISO-fil på.</strong>
</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ähhm han skrev ju att han hade en ISO fil på en CD-R skiva som inte CD-ROMen kunde läsa av."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment