Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur lägger jag in mina ISO-filer på HD:n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur lägger jag in mina ISO-filer på HD:n

Jag använder Evo-x och har precis testat xISO 0.91 och packat upp en ISO till HD:n i datorn och sedan FTP:at över filerna till rätt ställe på boxen... Har jag gjort rätt så eller ska man göra på nåt annat sätt? Fick det inte att funka riktigt....

<small>[ 31 December 2002, 17:42: Meddelandet redigerat av: Coolsson ]</small>

Vad är det som inte funkar ? Vart har du lagt filerna ? Gick uppackningen igenom utan några felmeddelanden ? Du bör ha fått en default.xbe fil och en data mapp + lite annat beroende på vad för spel du packat upp. Mer info. tack.
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

Låter som du gjort rätt.

Fick du över alla filerna till xboxen? tillräckligt med utrymme?

Comment

Man måste ju hänvisa till den partionen, mappen, samt spelets namn i ini filen .
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X