Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vilket program ska jag välja?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vilket program ska jag välja?

Jag vet att jag har frågat innan men jag ficka aldrig något riktigt svar.
    Jag skulle vilja veta hur man lägger in spel filerna på "datans" hårddisk och sedan genom en korsad kabel kan spela dom på xboxen. Jag menar allså att man aldrig ska lägga in spelet på "xboxens" hårddisk.

Hur gör man?
    Vilket program ska man använda?

går ej.
    /kLaN

Comment

Jo det kallas STREAMING GÅR det med filmer skulle det väll gå på spel åxå?

<small>[ 03 January 2003, 09:58: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av pege63:
        <strong>Jo det kallas STREAMING GÅR det med filmer skulle det väll gå på spel åxå?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">okej, men det finns inget program för det...så lycka till!
        /kLaN

Comment

men jag har hört andra som har gjort det.
          Och jag vet att det finns nått program till det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X