Det skall finnas nån ftp programvara så man kan ftp:a mellan 2 xbox:ar via korsad kabel. Någon som vet vart man hittar programmet eller är jag ute o cyklar ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
FTP mellan 2 xbox´s ?
Collapse
X
-
Xbox FTP Client
"This client was mainly made for one reason - xbox to xbox transfers. Somewhere along the road I got offtracked and made it a xbox ftp client instead, since evo-x provide you with a quite ok ftp-server.
This is one of my very first XBOX programs tho, so don't judge me too hard."
Finns att tanka från doomarns ftp. (sök på forumet så hittar du adressen)
- Citat
- Flag
-
Installeras när man kör superdisc 3.0 eller 3.1 också. När man väl vant sig vid användargränssnittet så fungerar det OK.
Men försök inte tanka över en full 100-gigs partition på en gång, dela upp överföringen i mindre bitar, kanske 10-15 kataloger åt gången.
Annars riskerar man att den står och räknar filer i två timmar, och sedan hänger sig innan den börjar kopiera.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment