Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IRC / MIRC / EFNET / #PSXCARE / Hur hittar man filer osv supportfrågor...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hejsan

Jag försöker hitta "enigmah videomode switchdisc" och har försökt mig på Mirc för att hitta det den vägen men jag får det inte att funka och guiden funkar inte heller för mig...

Ingen här som kan vara snäll och ge mig ett login/password till en ftp som har "enigmah videomode switchdisc"?

Har letat på massa X-box hubbar på DC++ också men utan resultat....

Comment

Smartxx ?? Jag har lämnat Xboxen på chipning + hd, vad gör jag sedan ? finns det någon lätt manual ?

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13532
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av soderman
          HOLKEN du ska skriva /msg xbins !list
          funkar inte att skriva detta i kanalen?...vad göra?

Comment

Banad när jag komm in Varför ??

Bannad när jag kom in varför? fatta inget ingen van användare.

Comment

prova att byta användarnamn då! ställ inga dumma frågor utan skriv bara /msg xbins !list
              Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

Comment

Jag kan inte connecta till någonting jag har router (D-link 604 även om jag inte riktigt säker på att jag öpnnat rätt port men nästan 100) och jag har öppnat port 10024 och 10025 både tcp och udp men jag kan ändå inte connecta (ursäkta svengelskan) till varken server eller channel, måste man ändra inställningarna i mirc eller nåt? tacksam för snabba svar. Ahh juste min första inlägg här, det här forumet verkar trevligt

Comment

Kan inte någon länka bios till mig: m8plus eller X2_4983

För mIRC funkar inte(?). Har gjort enligt Hansis tråd.

Tack!!!

Comment

tror tyvärr inte att man får länka till det men prova att söka här
                    Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

Comment

Alltså det tar ca 5 sec att hitta ett bios till boxen på google !?
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av orrez
                        Hejsan

Jag försöker hitta "enigmah videomode switchdisc" och har försökt mig på Mirc för att hitta det den vägen men jag får det inte att funka och guiden funkar inte heller för mig...

Ingen här som kan vara snäll och ge mig ett login/password till en ftp som har "enigmah videomode switchdisc"?

Har letat på massa X-box hubbar på DC++ också men utan resultat....
                        Får du tag i enigma video mode, så hade det varit jättesnällt om du kunde skriva en länk på en ny tråd.

Comment

SuperDisk säger jag
                          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ok ja e typ ny me de här.. men kan ingen bara skriva en lista me adresser som man sen kör i Ftp.. lr går de??

Comment

http://hem.passagen.se/bondra/xbox/xbox.html
                              Läs och lev lyckligt...
                              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                              Maxtor D-Max 200gig
                              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X