Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lord of the rings : Two towers Problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lord of the rings : Two towers Problem

Hejsan, Jag hade laggt in Lord of the rings : Two towers på min XBOX. men filmerna laggade så jag tankade hem PAL patchen och patchade ison och packade upp den men då blev allt SVART VITT , finns det någon som kan hjälpa mig ?
    -= [ GRATHIX ] =-

Jag körde patchen, så vart ljudet bra, men bilden vart alldeles grönaktig.
    //yabbah

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
      Ursprungligen skrivet av [YAbbA]:
      <strong>Jag körde patchen, så vart ljudet bra, men bilden vart alldeles grönaktig.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Är det inte så att det finns två patchar? En som funkar bättre än den andra.

<a href="http://www.nforce.nl/site/index.php?link=nfo_pic.php&id=21482" target="_blank">http://www.nforce.nl/site/index.php?link=nfo_pic.php&id=21482</a>

och

<a href="http://www.nforce.nl/site/index.php?link=nfo_pic.php&id=21415" target="_blank">http://www.nforce.nl/site/index.php?link=nfo_pic.php&id=21415</a>
      /kLaN

Comment

Den ena funkar, den andra kan man inte patcha med. Den är helt pajjig. :&gt;
        Så du har rätt i de.
        //yabbah

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
          Ursprungligen skrivet av [YAbbA]:
          <strong>Den ena funkar, den andra kan man inte patcha med. Den är helt pajjig. :&gt;
          Så du har rätt i de.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Men den som funkar att patcha med blir det knas med?
          /kLaN

Comment

Jag patchade med *Working* patchen. och då blev det svart vitt , Kan det inte ha nått med NTSC eller PAL shit att göra då ?
            -= [ GRATHIX ] =-

Comment

Ursprungligen skrivet av GraThiX:
              <strong>Jag patchade med *Working* patchen. och då blev det svart vitt , Kan det inte ha nått med NTSC eller PAL shit att göra då ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Säkert, prova med NTSC &lt;-&gt;PAL patchen...
              /kLaN

Comment

Någon som jag pratade med sa nått om "Pal60" vad e det ?
                -= [ GRATHIX ] =-

Comment

<strong>Någon som jag pratade med sa nått om "Pal60" vad e det ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Gå in under settings i orginaldashboarden, och kolla inställningarna för just det, PAL60, kommer inte ihåg exakt "sökväg", men någonstans under settings, som sagt.
                  /kLaN

Comment

<strong>Någon som jag pratade med sa nått om "Pal60" vad e det ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">NTSC=60MHz
                    PAL=50MHz
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nu jäklar annama har det släppts en patch till:

<a href="http://www.nforce.nl/site/index.php?link=nfo_pic.php&id=22027" target="_blank">http://www.nforce.nl/site/index.php?link=nfo_pic.php&id=22027</a>

den ska väl lösa problemen!
                      /kLaN

Comment

Spelet fungerar klockrent, om man inte patchar och med enigmah switchen byter till ntsc.

Comment

Jag tackar för det kojak!!!!!

Comment

Kojak rulez

Comment

Jag får det inte att fungera med "enigma switchen" heller men det spelar inte så stor roll, spelet var ju totalt värdelöst. (jag trodde att det skulle vara ett hederligt rpg) men som hack & slash var det väl ok. Min tv har ett val som heter NTSC 4.4 och när jag väljer det på PAL spel/tv så blir färgen grön. Annars i NTSC spel så blir det svartvitt. Vad beror det på? tv:n är c:a 1 år gammal med 2st scart och video in/out på framsidan. Jag har provat bägge scart och video in/out

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X