Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2 CD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2 CD

Någon som vet hur det går till med 2 cd versioner av ett spel som man víll
    Lägga in på hårddisken på X-boxen?
    Hur ska man strukturera mapparna så att det funkar?
    DooMarN

Så här ser det ut hos mig...

Section "Car"
    {

AutoAddItem "f:\car\"
    Item "Wreckless 1","f:\car\wreckless\cd1\default.xbe"
    Item "Wreckless 2","f:\car\wreckless\cd2\default.xbe"

}

Comment

Jag kopierade in båda diskarna i samma mapp, finns ju ingen anledning att ha det uppdelat på två när allt får plats på hårddisken!

Något spel var jag tvungen att gå igenom, eftersom cd:skivorna hade någon form av "placeholders" för vissa filer, dvs endast ena skivans kopia var den rätta - vilket syntes på filstorleken.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men Hansi om det är som i freddys fall med en default.xbe på varje skiva.
        Är inte dom olika eller räcker det med en av dom ??
        DooMarN

Comment

Dom borde vara lika.

Du kan ju alltid jämföra dom i DOS:

FC /B katalog1\default.xbe katalog2\default.xbe
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det är riktigt, i fallet med wreckless så har man lagt A-missions på ena skivan och B-missions på andra.

Bara att kopiera ihop (tror jag), men detta funkar också....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X