Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Klabb

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Klabb

Jag fick min Xbox härom dagen och gör säkert något tokigt men i allafall så använder jag Xfer för att packa upp och lägga in spel på boxen , lägger dom som man ska i E:/games, men när jag väl startat om boxen och ska spela så hittar jag inte spelet i dashboarden vad beror detta på ..
    hjälp mej

Dash

du lägger väll dem i en ensam mapp i E:/games???

Comment

Ändra i evox.ini och lägga in fler alternativ med "autoadditem" på f:\games\sport, f:\games\action osv osv osv
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hur kommer jag in i evox.ini och hur ändrar jag där?

Comment

då laddar över evox.ini som ligger på c:\ och redigerar den på datorn. eller så laddar du ner superdisc 3.5 och lägger in det nyaste evo-x där autoadditem redan är inlagt.

Comment

Jag har lite andra problem oxå om ni pallar,, alla spel jag installerat, kan jag inte starta är det fel på spelen lr behöver man patcha ibland
            dom fastnar i launching mode sen låser hela skiten sig....
            händer det ofta att spel man tankar cp:ar sig
            Ska det vara nån speciell grupp som rippat spelen för bästa resultat..

Comment

Jag glömde bort ett litet men väldigt väsentligt
              problem jag har när jag tankar upp via ftp ibland kommer jag bara upp i typ 300-600 k/bs
              vad är fel....?
              Jag visste inte vilket forum jag skulle hänvisa detta problem till men jag provar här

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X