Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kopiara x-box spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kopiara x-box spel

hur gör man igentligen???
    har nyligen skaffat mig en x-box och lödde häromdagen in ett enigmah chip,

har en Pioneer a04 dvd brännare
    som fungerar utmärkt för att göra backuper av min ps2 spel,

x-box skivorna måste vara skyddade!?
    så inte en vanlig cd läsare kan läsa dem?

hittar typ bara några film kipp på typ 40 meg....

Installera Evolution-X dashboard på din xbox (se i avdelningen för xbox guider).

Sätt originalspelet i dvd-läsaren i xboxen

Använd FTP för att kopiera filerna från spelet till din PC

Använd xboxisotool för att göra en xbox-kompatibel iso-fil av filerna.

Bränn iso-filen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

evilboy adda mig på icq 133077641
      Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"

Comment

Vad skall jag använda för program Hansi?
        För när jag försöker bränna iso:n så får jag bara upp att det är fel media i Nero.
        Den vill ha Cd-r/Rw vilket är ganska omöjligt när ison är över gigabyten..
        Tack

Comment

Prassi Primo DVD
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X