Hur beter jag mig med spel.gi filer ? Har två stycken (Fifa2003)
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad göra med .gi filer ?
Collapse
X
-
Du glömde väl inte /b (copy /b fil1.gi fil2.gi fil3.iso)
Annars blir det inge bra.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad har du för filsystem på partitionen där du lade fifa2003.iso och hur stor blev filen?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det brukar hända mig också ibland. Då raderar jag oftast isofilen och går vidare i livet...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av GroGGmanneN.se:
<strong>haha... skönt !
Men om nån läser denna tråd och har en bra lösning. SVARA !
Danke</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Är du säker på att iso-filen är skapad med något xboxisoprogram? Testa packa upp med winiso eller isobuster eller liknande./kLaN
- Citat
- Flag
Comment

Comment