Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
eftersom jag är lat så tänker jag posta här
istället för att maila dig... så jag rekommenderar att du besöker Doomarns FTP (sök på Doomarn) där bör du finna allt du behöver
macro|
in a perfect world, the blind would be lead by the retarded
Eller en Matrix2-bios för 1.0 boxar, då får du in-game reset. Tyvärr strular det i några spel, men kan vara värt det om du tröttnat på att kliva ur soffan...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kanke är en dum fråga, men visst går det bra om jag nu kör på evoX 2.4 bios men vill ha den nya x-ecuter 4972 biosen med reset funktion.. Det kommer fortfarande gå att spela från HD samt allt annat som evox biosen gjorde?
Jag flashade en v1.0 box med en Excuter II bios som jag vet fungerar men då bootade den inte skivor. Provat på flera boxar men det är bara vissa boxar som bootar. Flashar jag om den till evoX 2,5 eller 2,6 bootar de galant på en gång. Nån som upplevt detta ? Har provat både orginalskivor, superdiscar och backupkopior på dem.
Comment