Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera till HD från CD-RW

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera till HD från CD-RW

Har bara en liten fundering. Jag har provat att bränna ner iso-filer på CD-RW och sedan lagt in dem på HD:n med Xbcopy, det fungerar fint.

Om jag däremot vill kopiera in lite bilder eller film från CD-RW med boXlorer eller likanande kan jag inte läsa skivan. Är det för att den är bränd i ISO9660, eller?

Frågan är alltså hur kopierar jag filer till Boxen från en cd utan att använda ftp (hur bränner man skivan)?

se <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=57;t=000008" target="_blank">här</a> har du lösningen
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ska jag alltså använda xbcopy även när jag bara ska kopiera in t ex en bild från en skiva?
      Finns det inget smidigare sätt? Jag skulle vilja få upp filen i boXplorer...

/Frodo

Comment

med boxexplorer kan du flytta filer ändra namn osv osv, den tar ju enstaka filer du bara markerar det du vill ha över.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jo, men det är just det som är problemet (läs mitt första inlägg).
          boXplorer får inte upp skivans innehåll så att jag kan markera filerna... Det var därför jag undrade om jag kanske bränner dem på ett felaktigt sätt.

/Frodo

Comment

Satt just och läste lite andra trådar. Är det någon som har testat Xboxiso-tool för att göra iso av t ex bilder som man vill lägga in på HD:n ... Kan man då komma åt CD:n från t ex boXplorer?

Comment

man kan ta in hela skivan & sen ta ut det du säger bara syns ixboxexplorer då har du kvar bilderna som "INTE" syns.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X