Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Ja så går det att göra eller så tankar du bara över den via FTP:n. Man skall även tömma två kataloger på E: minns inte vilka men läsa i Media Spelar Forumet
Följande är gjort.
Tankade hem superdisc 3.2.
Tog kopia på Xb mplayer 2,0 och la på x-part
Kopierade in xb mplayer mappen 2,2 där den gamla låg.
Ska det funka nu eller ?
Det gör det inte. Jag har missat nåt.
Hjälp!!
Japp, du måste plocka config.xml från /inst/apps-config-(large eller small)/apps/xbmp
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Samsung läser cd-r/rw dvd-r/rw dvd+r/rw
Philips läser dvd-r/rw dvd+r/rw cdrw och ett fåtal cd-r
Thomson läser dvd-r/rw dvd+r/rw samt cdrw
det här är ju som sagt min egen erfarenhet av läsarna i xbox,har testat ca 25st det finns ju självklart undantag.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av wirper:
<strong>Tack så långt.
Var ska jag lägga den?
Jag försökte lägga in den i mediaspelarmappen-
hjälpte inte.
Nåt annat missat?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">I t.ex. e:\apps\xbmp eller vart du nu har det installerat...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment