Jag satte skivan i Xboxen och ftpade över allt som låg på skivan till PC:n. Sen har jag hört att Prassis Primo är det enda progget som kan hantera Xboxfilerna korrekt utan att man behöver göra nån iso av det. Så jag tankade hem PrimoDVD 2.0, men när jag startar programmet så får jag detta felmeddelande: No compatible Recorder drives have been found in this computer. Någon som har haft ett liknande problem?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bränna originalspel
Collapse
X
-
Den känner inte av din brännare du ska ladda ner ngn zip fil som ger den fler igenkännings filer det finns på nätet & här på forumet finns det en länk till den zipp filen. Gå <a href="http://www.prassieurope.com/" target="_blank">till</a> Och ladda ner Px Engine då får primo dvd mer stöd för mer brännare.
<small>[ 11 March 2003, 15:23: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
-
Du måste göra en iso av spelet först, din brännare kan inte läsa av skivan det kan bara dvd i xboxen, sedan ftp du över till pc gör en iso av filerna & bränner ison."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
OKi tänkte väl det, skulle vara smidigare om det funnits ett ISO program i dashboarden som gör en ISO direkt till xboxens/pc HD, typ som XCopy programet gör.
<small>[ 13 March 2003, 14:59: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment