Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vill kunna spela spel från hdisken o se film

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vill kunna spela spel från hdisken o se film

men vet ej hur gå tillväga

Vill du lägga spel på hårddisken så stoppa i spelet, vänta tills lampan på framsidan av boxen blinkat klart, välj APPS, välj xboxcopy, följ instruktionerna och välj att lägga spelet på E:\GAMES (F:\GAMES om du har en stor hårddisk).

Tips:
    KlaN
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Om jag lägger i ett spel så startas det direkt...vill kunna lägga in mina spel på hårddisken...hur gör jag för att det inte ska starta??

Tack

<small>[ 26 March 2003, 18:29: Meddelandet redigerat av: D-mark ]</small>

Comment

Det är bara att låta luckan vara öppen tills dess att man är inne i Xbcopy.

När man sedan är inne i programmet så stänger man igen luckan och väljer vars man vill kopiera

Comment

Tack..=)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X