Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Läser ej skivan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Läser ej skivan

Har problem,xboxen läser ej skivan när jag skall lägga in Evolution-X Dashboard (Remote-X) version 1.8.2594 (SUPERDISC ISO (superdisc.rar).
    Den är brännd i Nero och är en cd-rw skiva från Clas Ohlson.
    Vad göra,annan skiva?inställningar?
    Tacksam för tips!
    Bara döda fiskar flyter med strömmen!

Testa med en annan skiva, jag fikk testa med 7 olika cd-rw skivor innan jag fikk det att funka men nu är det frid o fröjd

Comment

För mig funkade det med rw-skivan som följde med min Lite-On brännare...

Comment

Verbatim funka för mig, men inte Clas Olson eller Plextor CD-RW som följde med brännare. Verbatim skivan har jag bränt och suddat flera gånger, men fungerar fortfarande lika bra :-)

Comment

Den 10* cd-rw som följde med min plextor funkar perfekt. TDk 2* cd-rw funkar oxå bra.

Comment

Har fått det att funka,brännde enligt detta
            <a href="http://www.xbox-scene.com/articles/nero.php" target="_blank">http://www.xbox-scene.com/articles/nero.php</a>
            Tog en annan cd-rw från clas ohlson,xboxen hadde problem att läsa den men efter flera uppstarter bootade den upp!
            Bara döda fiskar flyter med strömmen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X