Försöker öppna ISO-filer med WinISO men det vill inte funka. Har för mej att jag läste att man måste ha ett speciellt program för att kunna titta i X-Box ISO-filer. Någon som kan ge mej en länk var hittar jag ett sånt program, eller namned på programmet?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Speciellt program för att öpna X-Box ISO-filer?
Collapse
X
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av mortac:
<strong>Jag håller på bli tokig. Vart på nätet hittar man xiso? Letat förgäves i en halvtimme nu.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">du kan inte ha letat speciellt mycket, hade du tittat runt lite på megagames t.ex som någon föreslog så hade du hittat det på 30 sekunder, men men vissa är latare än andra så här har du länken direkt till <a href="http://www.pocmin.com/~yursoft/xbox/xISOv073.zip" target="_blank">xISO</a>
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag letade på den länken men hittade inte filen. Kollade igen nu och hittade den efter 5 min heh.
Kunde inte tänka mej att det skulle ligga under 'game fixes'. Finns ju hur många andra topics som helst som det borde ligga under.
Tack för hjälpen.
- Citat
- Flag
Comment

Comment