Hur gör man för att få dvd-x 1.0 att fungera? Jag körde superdisc (vet inte vilken version) på min nya 1.1-box. Eftersom jag vill använda min fjärrkontroll när jag kollar på film tog jag bort dvd-x 2.0. Men dvd-x 1.0 funkar inte. När man ska installerar det står det "No suitable dashboard found or dashboard allready patched". Jag kan ju så klart kolla på PAL-filmer genom MS Dashboard men jag får inte igång den regionsfri. Nån som vet hur man gör?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
dvd-x 1.0
Collapse
X
-
Vänta tills xbmp blir en bra dvd-spelare. Igår kom kodbiblioteken som krävs för att visa dvd-menyer med, men det är inte aktiverat ännu.
Och i förrgår kom en ny Evolution-X Dashboard med möjlighet att skicka med parametrar till startade program. Så med lite tur ser vi snart en möjlighet att göra autolaunch av XBMP istället för DVD-X 2.0 när man stoppar i en dvd-film.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment