Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Divx på samma skiva som filmen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Divx på samma skiva som filmen?

Innan man viste att eject-trick var möjligt var det vissa som diskuterade att man kanske kunde lägga in ett divx- eller mpeg på samma skiva som filmen i fråga.

Är det någon som vet om man kan göra det idag?
    I så fall hur?

eh va divx är väl filmen?

Comment

Ja du kan ha film på skiva om du har eject trick.

Men är det på cd-rw så hackar filmerna, så in i helvette. D

Jag har inte testat med DVD-RW än.

Det bästa är att köra en server på PC'n och dela ut filmerna.

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av norp:
        <strong>eh va divx är väl filmen?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jajamensan mitt fel. Jag menade divx-spelare etc...

Comment

Måste man ha en "snabb" (hur snabb?) dator för att kunna köra en server på PC'n och dela ut filmerna?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
            Ursprungligen skrivet av Xerxes:
            <strong>Måste man ha en "snabb" (hur snabb?) dator för att kunna köra en server på PC'n och dela ut filmerna?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nää

Du kan ladda ner det <a href="http://www.xboxmediaplayer.de/newweb/download_files.htm" target="_blank">här</a>

Comment

Jag har en gammal 233Mhz, som förutom stream kör FTP & DirectConnect.
              Och den tuffar på, kan det bli långsammare ?

Comment

ett litet tips om man inte har så stor hd är att bränna ner divxen på en vanlig skiva sen stoppa den i pc´ns cd-rom och sen streama divx filmen direkt därifrån
                funkade klockrent för mig
                //[Second]

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X