Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

enter the matrix problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• enter the matrix problem

jag får igång enter the matrix å allt men sen när jag kommer till andra banan så står det error missing file engine.wad vad ska jag göra??
    NdaKo

Tjena !

Vilken release har du och du vet väl att det har kommit säkert 4-5 patchar för att fixa till spelet.
    Jag har bara startat min och jag har stora synk problem på video filmerna.

/Keendark

Comment

Jag patchade med PX fixen och när jag startar det är det heltsvart och låser sig under introt.
      Verkar helskumt...
      Mitt System: Xbox v1.1, 80gb HDD, Superdisc 3.4.3, Matrix chip, Executer2 4976.02 BIOS, Evox v1.8.3752.

Comment

Jag har samma problem med svart skärm. Då har jag använt ProjectX-patchen på Epsylon-releasen som enligt nfo-filen från ProjectX ska fungera

Om nån lyckas bättre än jag; please tell how!

(PS Nadako: det är ett känt problem)

<small>[ 15 May 2003, 23:14: Meddelandet redigerat av: floink ]</small>
        AVSTÄNGD: Kringgått filtret som tar bort namn på konkurrerande företag i forumet.

Comment

jag har faktist köpt mitt matrix..fast nått skummt är det med den..spelet vägrar låta mig använda "pipes" ..
          Jag är en idiot

Xbox 1.0 + Xtr2-pro + 160 GB HD

Comment

Hej

Jag undrar om ni har hittat nån lösning på hur man får det att fungera? jag har samma problem med att spelet blir svart och låser sig i introt, eller det kommer inte änns nån bild! jag har provat de flesta patchar och olika versioner men ingen fungerar för mig!

Comment

Jag har bara lösningen på ett av problemen och det är det när man får svart skärm och ljud i introt. Stäng av "In Game Reset" så funkar det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X