Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

var på hårddisken ligger alla save-ningar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• var på hårddisken ligger alla save-ningar?

Jag skulle spela shenmue2 idag. när jag satte i spelet och skulle spela så stod det att jag inte har tillräckligt med plats för att spara mitt spel på hårddisken. var någonstans hittar jag allt som är sparat så jag kan radera det?

<small>[ 10 May 2003, 17:55: Meddelandet redigerat av: j0akim ]</small>

har hittat svaret nu i en annan tråd!

Comment

vad e det för ngt som sparas på X: Y: Z:?
      Efter att ha spelat HALO så har jag 13 MB kvar av dom ca 700 som fanns där på Y:?

<small>[ 12 May 2003, 08:37: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Cache och annat spelrelaterat läggs på xyz. Används som swapfiler ungefär...

Rensas varje gång man startar om xboxen...

Comment

Gott med forum, tänkte precis fråga vad x, y och Z: var till för

Comment

men Y: rensas inte har fortfarande två mappar en med MAP & en med ngn sorts inställningar av ngt slag, men inte rensas Y:\ när man startar om, kanske inte har ngt med spelet att göra? Skall pröva ta bort dom efter att jag tagit backup på dom.

<small>[ 13 May 2003, 10:06: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Sant att ibland så rensas inte dessa enheter. Jag vet inte varför det är så men tanken är att de ska rensas och vara tomma, eller utrymmet som finns där ska iaf vara tillfredsställande och räcka till för spelen (kanske rensas när det behövs el vid power off eller du kanske startade om via IGR och därav låg saker kvar osv)

Men du kan ju göra som jag och testa lägga in ett mindre spel på tex y och sen starta om .... det gick inge bra....

Comment

Hmm jag tog bort allt men allt kom tillbaka igen & rensas inte alls även om boxen står avstängd över natten märkligt om det war swapfiler?

Comment

Tror inte att alla filer där är swapfiler (i den bemärkelsen att de tas bort direkt) man kan väl säga att det är en blandning av swapfiler och en temp katalog (som inte du kan styra över dvs inte lägga ngt där).

Comment

Oki tackar ja där ligger en kat som heter maps el map i den ligger väl kartor av ngt slag sen en anna kat med karaktär inställningar osv osv jag misstänkte det men att den var så stor bara 13 MB kvar av 700 är kostigt....

Comment

Man kan lägga saker där om man vill, men spelen förfogar fritt över utrymmet och vill ett spel radera allt där för att få mer plats så gör spelet det...
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Aha tackar för svaret.

Comment

Jag vet iaf att jag lagt in spel som fått plats där och som sen försvunnit efter jag bootat om boxen så jag tror inte att man kan lägga in saker där men jag ska testa igen (tror dock inte att det går)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X