Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stort problem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Stort problem!

Okej, så här ligger det till:
    Jag har en moddad xbox med evo-x.
    Idag köpte jag Unreal Championchip och gick in på play live. Vips installerades Xbox- live, vilket har lett till att jag inte längre har tillgång till evolution-x menyn, med alla mina spel, dvd - funktioner osv!!!
    HUR FIXAR JAG DETTA?

lägg in evo-x igen o byt bios

Comment

Hur hör jag detta? Och vart får jag tag i detta bios och Evo-x

Comment

Hej jag har samma problem och har inte hiottat någon lösning än
        det värkar såm om den har typ spärat evox
        den vägrar låta evox boota upp säger bara att cd inte x-box format !!!!!
        HJÄLP !!!!!!!!!

Comment

Borde räcka att installera om evo-x dashboard då den är sönderskriven av uppdateringen.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe men x-boxnen till låter inte evox att boota !!!!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X