Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att spela upp dvd backuper

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem att spela upp dvd backuper

Jag har lite problem med att spela upp uppbackade dvd filmer på min xbox. Spel backuper fungerar utmärk så jag tror inte att det har något med skivorna att göra (bulk dvd). Filmerna går också bra att köra på min PS2:a och monyka dvd spelare. På en del filmer kommer jag så långt att dvdx-2 drar igång, men sedan vägrar programet att spela filmen. Jag använder dvd decrypter och dvd2one och sedan nero för att bränna filmen. Är det så att jag måste göra en xbox iso fil av filmen först?

Original inlägg av samplehead
    Jag har lite problem med att spela upp uppbackade dvd filmer på min xbox. Spel backuper fungerar utmärk så jag tror inte att det har något med skivorna att göra (bulk dvd). Filmerna går också bra att köra på min PS2:a och monyka dvd spelare. På en del filmer kommer jag så långt att dvdx-2 drar igång, men sedan vägrar programet att spela filmen. Jag använder dvd decrypter och dvd2one och sedan nero för att bränna filmen. Är det så att jag måste göra en xbox iso fil av filmen först?
    Jaget tycker du ska byta till datawrite dvd och använda dej av sonys egna brännar. Program det funkar utmärkt =)

Och du behöver bara en nyare media spelar för xbox sen kan du kan du slänga i minst sex/7 filmer på dvd. Ifall du inte har ett stream program för då kan du köra filmerna från datan
    Är det Nån Som Har Swap Magic Disc v3
    Breaker Pro eller vet vart man få tag på dom cd skivorna... Jaget är Kanska intresserad Finns det nån affär i sverge .?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X