Jag lyckas inte köra Toca från hårddisken, den bootar om varje gång jag försöker. Någon som vet vad detta beror på?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem med Toca.
Collapse
X
-
Samma problem för mig också, kollade i startfilen .xbe och där finns en sökväg till D:\filnamn.xxx (kommer inte ihåg namnet) men jag öppnade .xbe filen i en editor och ändrade sökvägen till F:\....
Men det fungerade inte, förmodligen behövs en annan editor om det ens kan fungera, kanske någon annan vet?
Men det verkar som spelet kräver att dvd skivan sitter i d: för om man har den i så startar spelet.... Därför misstänkte jag en sökväg till d:
- Citat
- Flag
-
skaffa Unitool den gör OM till HEX filer genom dra & släpp metoden " du drar en tex BIN fil over unitool & vipps får du en HEX fil" enkelt & mycket bra."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
OK jag kör inlägget här också. har precis fått reda på att IGR (In Game Reset) kan göra så att vissa spel inte funkar. T.ex. TOCA testa att stänga av det det ska finnas i Settings nånnstans. Och testa jag har själv inte hunnit testa det än
- Citat
- Flag
Comment

Comment