Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Webbsida med mjukvara

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Webbsida med mjukvara

Är det nån som vet om det finns en webbsida som samlat en massa mjukvara till Xbox så att man enkelt kan surfa runt och kolla vilka olika saker som finns? (typ motsvarighet till download.com, kanske inte med lika stort utbud då men... )

Jo det fins det visserligen, men jag tror inte det är så populärt att länka till dom här, använd Mirc "#xbins" istället då har du alltid tillgång till den senaste programvaran till xbox.

Comment

Originally posted by Dumbo
      Jo det fins det visserligen, men jag tror inte det är så populärt att länka till dom här, använd Mirc "#xbins" istället då har du alltid tillgång till den senaste programvaran till xbox.
      Ok, jag förstår. Vad är egentigen lagligt/olagligt när det gäller programvara till Xbox? Det kan väl knappast vara olagligt att sprida gratisapps eller? *nyfiken*

Comment

Originally posted by Recman
        Ok, jag förstår. Vad är egentigen lagligt/olagligt när det gäller programvara till Xbox? Det kan väl knappast vara olagligt att sprida gratisapps eller? *nyfiken*
        Det som är olagligt är att källkoden är kompilerad med Xbox developer kit, som bara får användas av Licensierade spelutveklare.

Comment

vilken/vilka IRC serverar finns #xbins på ?

Comment

Originally posted by Frustration
            vilken/vilka IRC serverar finns #xbins på ?
            EFnet ligger dom på iaf, vet inte om dom finns på flera ställen..

Comment

ja på gamecopyworld
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X