Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

välja vilken dashboard...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• välja vilken dashboard...

...som jag vill boota som default? har fått upp ögonen för neXgen, men EvoX är ju default nu... hur ändrar jag default? antar att jag måste ändra BIOS, så jag ska ge mig på det nu, men lite råd vore fint.
    MVH //Con

Edit: var svårare än jag trodde, finns det program för att ändra BIOS?
    Last edited by ConVicTen; 2003-05-31, 23:43.

har inget med bios att göra...

Comment

Om du nu har evolution-x installerad som c:\evoxdash.xbe så är det bara att döpa om default.xbe från den dashboard du vill använda till evoxdash.xbe och ersätta den du har nu...

Om du har en gammal bios/installation kanske du använder xboxdash.xbe, bara ersätta den isåfall.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ah, på det viset...

sen gäller det ju bara att få neXgen att fatta vad EvoX heter när man vill ut dit...

Edit: hittade configfilen...

frågan är nu varför jag har 2 MS Dashboard-länkar, testade att ta bort den som finns i configen, men då fanns det bara en död länk kvar, så frågan är hur jag blir av med den?
        Last edited by ConVicTen; 2003-06-01, 12:15.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X