Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför funkar inte rar att packa upp?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varför funkar inte rar att packa upp?

Jag har kört fast, hur jag än letar på forumet får jag inget svar om varför jag får felmeddelande vid uppackningen av olika rar filer. Är det någon som vet hur man skall kunna packa upp spelen till iso för överföring, utan dessa j..la felmeddelanden? Jag har provat alla program som nämts här i forumet, jag har även kollat att rar filerna är hela med sfv prog.

/wooha

Var noga med att ha den senaste versionen av Winrar, 3.20 är den senaste. Då borde de inte vara några problem...

Comment

Om du får em massa felmedelanden kan det vara så att filen som du vill packa upp är korrupt av ngt slag ELLER så kan det vara så att just WINRAR krockar med ngt annats program dll filer av ngt slag, ta bort programmet & installera det på nytt, Jag kör själv 3.00 av WINRAR & det funkar hur bra som helst på min dator, det kan vara vad som heslt som felar just på DIN som typ dll krock av ngt slag eller ngn annan krock i rundll32 el ngt annat som sagt kan vara en del olika variationer av det.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X