Jag har hört att man skall kunna bränna ut nerladdade spel på en CD-RW skiva sen är de bara å köra.... jag har gjort de, men inte fan funkar de.... är de någon sorts inställning man ska ställa in? bränner jag fel? eller går de inte alls med CD-RW skivor?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
hjälp tack
Collapse
X
-
Re: hjälp tack
Du kan inte läsa cd-rw med orginal läsarn... kör upp spelen på xbox:en.Originally posted by TheZero
Jag har hört att man skall kunna bränna ut nerladdade spel på en CD-RW skiva sen är de bara å köra.... jag har gjort de, men inte fan funkar de.... är de någon sorts inställning man ska ställa in? bränner jag fel? eller går de inte alls med CD-RW skivor?XBox: v1.1
Dvd: Samsung
Modchip: Matrix
Bios: EvolutionX M7
Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
Dashboard: EvolutionX 3921
- Citat
- Flag
-
prova bränna på en cdrw av nått annat märke (dvs om din xbox klagat med ett medelande om smutsig eller trasig skiva...). Funkar inte det är det en bra ide att skicka över spelet till boxen och se om det fungerar överhuvudtaget...xbox v1.0
xcecuter v2 lite
evo-x 3285
80Gb Samsung 5400rpm
- Citat
- Flag
Comment
-
Re: hjälp tack
Hur är din xbox modifierad? Eller är den det...Originally posted by TheZero
Jag har hört att man skall kunna bränna ut nerladdade spel på en CD-RW skiva sen är de bara å köra.... jag har gjort de, men inte fan funkar de.... är de någon sorts inställning man ska ställa in? bränner jag fel? eller går de inte alls med CD-RW skivor?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Jag brännde bara ut iso filen på en CD-RW med programet Alcohol 120%
så nu funkar de fin fint
Comment