Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp tack

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp tack

Jag har hört att man skall kunna bränna ut nerladdade spel på en CD-RW skiva sen är de bara å köra.... jag har gjort de, men inte fan funkar de.... är de någon sorts inställning man ska ställa in? bränner jag fel? eller går de inte alls med CD-RW skivor?
    n00b på kex box:P

Re: hjälp tack

Originally posted by TheZero
    Jag har hört att man skall kunna bränna ut nerladdade spel på en CD-RW skiva sen är de bara å köra.... jag har gjort de, men inte fan funkar de.... är de någon sorts inställning man ska ställa in? bränner jag fel? eller går de inte alls med CD-RW skivor?
    Du kan inte läsa cd-rw med orginal läsarn... kör upp spelen på xbox:en.
    XBox: v1.1
    Dvd: Samsung
    Modchip: Matrix
    Bios: EvolutionX M7
    Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
    Dashboard: EvolutionX 3921

Comment

Jo man kan läsa cd-rw med original läsarn...

Comment

Originally posted by wmadoss
        Jo man kan läsa cd-rw med original läsarn...
        ok.. fel av mej... sorry
        XBox: v1.1
        Dvd: Samsung
        Modchip: Matrix
        Bios: EvolutionX M7
        Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
        Dashboard: EvolutionX 3921

Comment

prova bränna på en cdrw av nått annat märke (dvs om din xbox klagat med ett medelande om smutsig eller trasig skiva...). Funkar inte det är det en bra ide att skicka över spelet till boxen och se om det fungerar överhuvudtaget...
          xbox v1.0
          xcecuter v2 lite
          evo-x 3285
          80Gb Samsung 5400rpm

Comment

Re: hjälp tack

Originally posted by TheZero
            Hur är din xbox modifierad? Eller är den det...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

haha

Jag fick ordning på allt Jag brännde bara ut iso filen på en CD-RW med programet Alcohol 120% så nu funkar de fin fint man tack för alla råd iaf
              n00b på kex box:P

Comment

Jag hade problem förut när jag brände med Nero.
                Efter jag gått över till Alcohol 120% så funkar allt perfekt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X