Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ännu lite mer FTP problem ;)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ännu lite mer FTP problem ;)

Har ett litet underligt problem med att skicka saker till min xbox. Skickar jag en fil till E: så går det i ca 5MB/s men om jag skickar samma fil till F: så får jag bara runt 0.5MB/s. Någon som vet vad som kan vara galet. Jag kör med orginal HD:n (ett litet tag till) och genom en router.

Och hur mycket utrymme har du kvar på F? Det verkar som om Xboxen har VÄLDIGA problem med att lagra filer när den får dåligt om utrymme, jag märker en markant skillnad på min överföringshastighet när jag kommer ner under 5 gig ledigt utrymme på F

Comment

Ok det kanske det kan vara, jag har fortfarande orginaldisken så F ligger på ca 2 gig totalt, jag får väl vänta och se när jag har bytt HD. Men knepigt att det inte är samma på E.

Comment

Jag har bra hastigheter även fast jag bara har 50mb kvar på F så det ska inte spela någon roll...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X