Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Titta hit alla som kan!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Titta hit alla som kan!

Hej, och tack för att ni tar er tid att läsa detta!

Jag vet att det finns många här som har hittat "saker" till sin xbox, som man kan lägga in på hårddisken och ha kul med i timmar.
    Jag vet att det finns flera som har hittat sånt här, så skulle nån kunna "peka ut vägen" till hur man hittar dem, vart man hittar dem, och vad man söker på. Eller det kanske finns någon som kan skicka över dem via msn.

PLS

Om ni kan hjälpa mig så mejla mig på min: weblasse@ h o t m a i l . c o m, fast utan mellanslag

Tack på förhand.
    Last edited by Larssa; 2003-07-23, 21:15.
    /Larssa

Avstängd - kringgått *** ordfiltret

Det stället som du lättast hittar saker via är, som många andra nämnt, via #xbins via mIRC. Ladda ner mIRC (gratis), koppla upp dig mot EF-NET (eller nåt sånt, kan inte exakt i huvudet). "joina" #xbins och väl där får du info om hur du ska koppla upp dig mot FTP:n (skaffa ett FTP program, t.ex. WS_FTP LE (gratis).
    Deras prylar kan du lita på.

Annars kan du ju alltid manuellt leta via Direct Connect.

Comment

Men då är ju problemet att jag inte har dc, eller mirc eller nåt annat program, får inte
      /Larssa

Avstängd - kringgått *** ordfiltret

Comment

Får inte?

Comment

de är vel bara att ladda hem mIRC ..
          jag blir då iaf inte sur på dej om du skulle göra de..

(skaffa NN-script åxå .. de ægR)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X