Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ip på #xbins

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ip på #xbins

Tjena! Jag hittar inget IP för #xbins. Jag har fått username och pasword,detta skriver jag in i flashFXP men jag måste ha ett Ip också. Vart hittar jjag detta? är det någon här som har det? /Jim
    Hembion Movies´n GamesMail

Så här säger xbins när jag skriver /msg xbins !list:

[17:21] <xbins> FTP ADDRESS: distribution.xbins.org PORT: 21 USERNAME: blablabla PASSWORD: emulation NOTE: This Username And Password will be deleted upon connection for security reasons. This site contains 100% homebrew files and absolutly NO warez. Brought to you by #xbins and team xecuter
    [17:21] <xbins> Each person is allowed 30 files or 80MB a day, whichever comes first. We do NOT tolerate GREED and you shall be banned if you break this rule. Got a ACCESS DENIED error? DON'T use IE or LeechFTP. Use FlashFXP/SmartFTP/CuteFTP for best results. AFTER EVERY ATTEMPT, SUCCESSFUL OR NOT, YOU NEED TO !list AGAIN.
    [17:21] <xbins> If you would like daily CVS builds of XBOX MEDIA PLAYER or any other XBMP releases, get it on our ftp @ xbmp.xbins.org (USA T1) Username = xbmp Password = #xbins or @ xbmp.uk.xbins.org (Europe 100mbit) Username = xbins Password = homebrew

Allt står ju...

FTP ADDRESS: distribution.xbins.org
    PORT: 21
    USERNAME: blablabla (du får ditt eget)
    PASSWORD: emulation (just nu verkar alla få samma, tidigare fick man ett slumpmässigt lösenord)

Man får bara en inloggning/ett försök. Om man misslyckas/blir utloggad så måste man göra en ny "/msg xbins !list"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo det har jag hittat som sagt, men flashFXP frågar efter IP när man conectar.
      Hembion Movies´n GamesMail

Comment

Skriv distribution.xbins.org
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X